Navigation
Supportsider
Senest Online
HenningS00:14:34
flj05:07:04
helmuth12:46:42
afoster 4 Dage
borff 5 Dage
Niller 5 Dage
viklake 6 Dage
Mickel 6 Dage
djumbo 6 Dage
Henrik Bendtsen 1 Uge
Besøgende
Gæster online: 8

Brugere online: 0

Antal brugere: 171
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad skal jeg bruge til en simpel hjemmeside ?
Michael Mogensen
Hej .

Jeg skal lave en lidt "simpel" hjemmeside til en MC klub, hvor vi skal have en Kalender funktion til håndtering af Barvagter, MC køreture, og fester osv.... og forum, som kan sættes op med noget adgang til "gæster og andet for medlemmer, og så er billede galleri.

Jeg startede med PHP Fusion 9, men så var der umiddelbart ikke nogen Kalender addon som virkede, så nu har jeg prøvet med PHP Fusion 7, men så er der bøvl med at kalenderen ikke vise æøå, selv om resten af siden gør det... Sad

Har i evt. et godt forslag til hvilken PHP Version og kalender infusion/addon jeg skal bruge(webudbyder gigahost), for ikke at bruge alt for meget af min i forvejen sparsomme MC køre tid, for at få det til at virke, uden at gå på kompromis med sikkerhed i bruge af en for gammel version.

for forhånd tak...

Mvh. Michael

ejvindh
Hvis du mener at v7 har de funktioner, som du har brug for, så løser du problemet med tegnene ved at hente v8 i stedet. Den er stort set bare en opdatering af v7, der tager højde for nyere php-versioner.

Når det så lige er Gigahost, du bruger, så HAR du jo også muligheden for at køre php-versionen tilbage til noget, som kan bruges med den gamle php-fusion7 (fx php 5.5 eller php 5.6). Men det vil jeg nu ikke anbefale.

Michael Mogensen
okat... så prøver jeg med PHP version 7.x og PHP fusion V8.

Tak for svar

Spring til debat: