Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 3 Dage
makronen 2 Uger
gittedl 2 Uger
flj 3 Uger
ejvindh 3 Uger
afoster 3 Uger
HenningS 5 Uger
Niller 5 Uger
wholle11 Uger
Henrik Bendtsen13 Uger
Besøgende
Gæster online: 7

Brugere online: 0

Antal brugere: 182
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
 Udskriv debat
500 Internal Server Error
MTeis
Jeg fik en besked fra min udbyder om at mit disk forbrug nærmede sig max.
Ved at se i loggen opdagede jeg at en error_log fyldte næsten hele min diskplads op.
Jeg slettede denne fil, og nu får jeg en 500 Internal Server Error besked og kan ikke tilgå hjemmesiden.
Har prøver at lave en "ny" error fil, men det hjælper ikke.

Nogen som har et bud på hvad der skal til for at få siden op at køre igen?

Siden er www.alpina-club.dk
venligste hilsner
MTeis

www.e28.dk
flj
Kan du ikke få udbyderen til at hjælpe dig? Kan se din side ligger hos domaindirect.dk - de plejer at være hjælpsomme - eller var det i hvert fald engang. Det har næsten helt sikkert ikke noget med php-fusion at gøre. Måske handler det om rettigheder i til error-log-filen?

Det vil også være interessant at se hvilke fejlmeldinger i error-loggen, der gør, at den er vokset så meget. Det gør du gøre noget ved, men det er en særskilt problemstilling, som ikke har noget med den her fgejl at gøre.

MTeis
Jeg fik dette svar fra udbyder:
"du havde en fejl i en .htaccess fil placeret i
/var/www/vhosts/alpina-club.dk
vi har omdåbt den til .htaccess_old"

Det hjalp ;o)

Misæren opstod da jeg ville rette thaccess filen så jeg kunne få æø og å tilbage i stedet for mærkelige tegn og gerninger. Det lykkedes også, så to fluer med eet smæk he he

Men tak for input flj
venligste hilsner
MTeis

www.e28.dk
flj
Godt du fik det fixet.

Vil stadig anbefale, at du ser på fejlene i din error_log. Det lyder som om et eller andet bør fixes. Men som sagt - det har ikke noget med dit spm at gøre.

Spring til debat: