Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 3 Dage
makronen 2 Uger
gittedl 2 Uger
flj 3 Uger
ejvindh 3 Uger
afoster 3 Uger
HenningS 5 Uger
Niller 5 Uger
wholle11 Uger
Henrik Bendtsen13 Uger
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 182
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp søges.
tommy
hej Da jeg skal bruge to foto album på min side ,lige nu er der et fotoalbum på den nu , jeg skal også bruge en handels-box på men kan ikke finde en men jeg kan ikke finde , min viden om det er faktisk lig nul så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre .. er der mon nogen der kan hjælpe mig med dette. mvh tommy

flj
Hvorfor har du brug for 2 fotoalbum?

Handels-box: Er det en Shop du mener?

tommy
det ene foto album skal bruges til oplysninger og fotos der skal være bevis matriale så det skal kun kunne ses af myndigheder og af dem der indsamler bevismatriale og ikke af offenligheden. da der også vil være personfølsomme oplysninger tilstede derfor .. ved godt at det lyder mærkeligt . og ja det er en shop jeg mener . mvh tommy

flj
I phpfusion kan du oprette sige så mange album du vil. For hvert album kan du bestemme adgangsrettighederne separat. Så dit behov kan fint opfyldes med standardversionen.

Jeg kender kun en shop til php-fusion. Den kan hentes på https://php-fusion.co.uk/infusions/ad...don_id=613.

tommy
hej mange tak .så vil jeg se om jeg kan instal og oprette det på siden .

Morten Riber
Hej, jeg er gennem min interesse for værket, Vandrer mod Lyset, blevet opmærksom på at der ikke findes noget kirkeligt debatforum i Danmark. Jeg har derfor købt kirkedebat.dk som var ejet af en privatperson og venter nu på hostmaster.dk om at få overført domænet.

Jeg har fået en ven til at lægge et PHP-fusion debatforum her, http://reinkarnation.nu/news.php så jeg kan øve mig indtil mit nye domæne er klar, hvorefter han vil lægge det hele over på plads. Selve indretningen af forummet skal jeg selv klare.

Det går ikke så godt. Jeg har fundet et tema som passer sig godt, men det er som om selve forummet ikke virker. Jeg har oprettet nogle tråde, og forventede at de dukkede op under start. Det gør de ikke. Til gengæld forsvandt trådene efter nogen tid. Jeg fandt en indstilling som kunne ændres fra, gem en uge til, slet ikke, og lavet en enkelt ny tråd.

Er her nogen som kan hjælpe mig til at få forummet, start, til at virke, og eventuelt fortælle mig de vigtigste ting jeg skal vide, så jeg kan levere en nogenlunde hæderlig platform til den forhåbentlige kommende debat? Den herværende platform er jo superlækker, men mindre kan gøre det, hvis bare jeg kunne komme i gang. Jeg har forsøgt at læse forskellige steder, men det her ikke rigtig givet noget, indtil videre. Jeg kan dog se at her er mange seje fyre herinde og håber på en af jer vil guide mig lidt. Smile

Mvh
Morten Riber

Morten Riber
Ok. jeg har nu fundet da af omdøbe start til forside. Jeg kan også at man kan ændre den fil som styrer siden under interne links. I min opsætning står index.php og index bruges også under forumsiden. Jeg kan fx lave disse to sider ens, men det skal de jo ikke være. Er det meningen jeg selv skal programmerer en ny indexfil eller er det muligt at hente en der virker et eller andet sted?

Spring til debat: