Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 1 Dag
makronen 1 Uge
gittedl 1 Uge
flj 2 Uger
ejvindh 2 Uger
afoster 2 Uger
HenningS 4 Uger
Niller 4 Uger
wholle10 Uger
Henrik Bendtsen12 Uger
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 182
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
 Udskriv debat
Besked med e-mails, når der er aktivitet - fungerer det?
Jens Solvang
Jeg påtænker at bruge php-fusion til et netsted, hvor det mest er diskussionsmuligheden, som skal udnyttes. Jeg husker at da jeg arbejdede med et andet netsted, viste det sig at der ikke blev sendt et e-brev, når der var en aktivitet Underretfunktionen var defekt. Det var en velkendt fejl. Er den der fortsat? Hvis det er tilfældet, så vil jeg ikke bruge den nyeste version - vist7.02.02.
Venlig hilsen Jens Solvang

Henrik Bendtsen
Altså umiddelbart er det ikke et generelt problem, men mere en spørgsmål op korrekt opsætning :-)

Umiddelbart ikke noget problem du skal tænke på :-)

(Jeg ved godt vi på nuværende tidspunkt (og i lang tid) ikke har modtaget disse mail fra sitet her)

https://www.php-fusion.dk
Jens Solvang
Tak for svar.
Det er muligt at det ikke er et generelt problem. Jeg kunne dog ikke få det til at fungere med den side, som jeg da bestyrede og er ikke klar over om der skulle være specielle steder at sætte op, undtagen i kontrolpanelet, hvor man kan slå det til og fra. Desværre. Jeg kan jo prøve igen. Har du eksempler på at det virker også ved oprettelse af sider med den allernyeste version.
Jeg er jo bange for forløbet, især da denne side php-fusion ikke kan få beskeder til at fungere. Venligst Jens S.

Jens Solvang
Forresten - Nu har jeg set at det var version 7.02.07. Jeg arbejder ikke mere med det tema, som jeg tidligere gjorde, men skal sætte mig ind i et nyt.

Henrik Bendtsen
Som du selv beskriver, skriver den nuværende og nyeste version af phpfusion v.7.02.07 og der er sket meget... Funktionen som du beskriver er blevet en fast del af phpfusion...

Skulle systemet ikke automatisk udsende mail, kan man i nuværende version selv indtaste SMTP informationer og definere hvorfra de skal sendes.

(se vedhæftet billede, som er en del af kontrolpanelet vi nyeste version af phpfusion)
Henrik Bendtsen tilknyttede følgende billede:fil:
Du har ikke lov til at se downloads i denne debat.

Redigeret af Henrik Bendtsen d. 05-11-2014 20:26

Jens Solvang
Mange tak for svar. Jeg har jo set denne formular, men har ikke vidst, hvorfor og hvordan den skal bruges. Måske står det i håndbogen.
Det må jo være standard at systemet sender - ellers var der vel en advarsel i håndbogen. Er udfyldelsen af dit vedhæftede skema en nødløsning?
Det er jo oplysninger, som man får hos sin udbyder.
Hvis det er så simpelt, så må det jo være let også at få php-fusion.dk til at sende meddelelse om at der er kommet nye indlæg.
Mon der findes brugere af version 7.02.07, som har fået underret-funktionen til at virke!

Venlig hilsen - Jens S.

Henrik Bendtsen
Det er skam meget simpelt... Og funktionen virker som standart, ellers kan man manuelt sætte den op.

Spring til debat: