Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 2 Dage
makronen 2 Uger
gittedl 2 Uger
flj 3 Uger
ejvindh 3 Uger
afoster 3 Uger
HenningS 5 Uger
Niller 5 Uger
wholle11 Uger
Henrik Bendtsen13 Uger
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 182
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp søges.
tommy
hej .jeg har lige fået instaleret fusion 7v men kan ikke instalere noget på den ,der mener jeg ellementer. håber der er nogen der kan og har tid til at hjælpe mig .. på forhånd tak. ps skal lige sige at jeg har intet forstand på hjemmesider.Smile

helmuth
hvilken hjemmeside drejer det sig om?
er det som super administrator du ikke kan oprette elementer?

http://helmuth.dk/
tommy
ja desværre. men det er sikkert nok fordi jeg ikke har den store viden om hjemmesider :-)
det er fusion7v og min side hedder dyreredningstjenesten.dk
Redigeret af tommy d. 29-10-2014 18:13

flj
Kan du ikke beskrive, hvad det er, du gerne vil, og hvad det er, du så ikke kan.

tommy
jeg skal prøve.. når jeg går ind og gerne vil skifte frontside efter jeg har hentet en så viser den det ikke selv om jeg lægger det op i root. men jeg kan heller ikke tilføje nogen ellementer og jeg ved ikke hvorfor. jeg har nemmere ved at forklarer det via tlf så du får lige mit tlf 42650047.

flj
Jeg yder ikke telefon-support - sorry.

Jeg vil anbefale dig at downloade og læse brugerhåndbogen.

Følg vejledningerne i den og start med at eksperimentere med din side. Begynd med små lette ændringer.

Når du får problemer, så spørg her på siden - jo mere specifikke dine problemer er, jo større er chancen for hjælp.

Det er sådan, de fleste af os har lært phpfusion at kende Smile

tommy
mange tak for jeres responds .brugerhåndbogen er jeg nu ved at hente. så jeg vil lukke denne tråd ..:-)

Spring til debat: