Navigation
Supportsider
Senest Online
HenningS14:41:58
olelau 2 Dage
helmuth 4 Dage
tyson 5 Dage
zepder 6 Dage
Henrik Bendtsen 2 Uger
flj 3 Uger
orgermer 4 Uger
Didos 5 Uger
BronX 5 Uger
Besøgende
Gæster online: 1

Brugere online: 0

Antal brugere: 172
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
PHP-Fusion - Danmark » PHP-Fusion version 6 » Elementer v6
 Udskriv debat
Element: "Inbox is full"
muscapaul
Dette element viser en advarsel, når en brugers inbox er fuld. På den måde er man ikke i tvivl om, når det er tid at rydde op.

$data2 = dbarray(dbquery("SELECT pm_inbox FROM ".$db_prefix."messages_options"));
$result = dbquery("SELECT * FROM ".DB_PREFIX."messages WHERE message_to='".$userdata['user_id']."' AND message_folder='0'");
$rows=dbrows($result);
if ($rows >= $data2['pm_inbox']) {
   openside("PM Inbox Status");
   echo "Inbox is full";
   closeside();
}

Ordstyrer: Oversat fra engelsk til Dansk
muscapaul tilknyttede følgende billede:billede:
inboxfull.png

Redigeret af Yxos d. 25-01-2008 12:37
Paul

Time flies like an arrow, fruit flies like banana (Groucho Marx)

sites: www.diptera.info (site owner); www.muscapaul.com (site woner); www.phpfusion.nl (administrator)

www.diptera.info
Yxos
Denne tråd indeholdt oprindelig en del engelske kommentarer til muscapauls engelske element. (muscapaul er fra Holland, og taler engelsk)

Der var også en kommentar fra Smokeman, som mente at dette er en Dansk side og at sproget derfor skal være på dansk.

Det må jeg give ham ret i. Det var mig der opfordrede muscapaul til at poste sit element her, og jeg tænkte ikke over at sproget kunne være et problem. Min fejl.

Jeg har derfor taget mig det frihed, at fjerne alle engelske kommentarer i tråden, og også oversætte muscapauls element til dansk.

Herved har muscapaul jo så ikke mulighed for at kommentere evt fremtidige kommentarer (på dansk!) men det er der jo ikke noget at gøre ved.
Alternativet er at slette hele tråden, men det synes jeg er synd, for det er et godt lille element.

Lad os ikke hænge os mere i sprogproblemer i denne tråd !
Yxos

Allan
denne er fed og der var en der søgte det for nyligt
HÅber I forstÅr mit spørgsmÅl, jeg er ordblind, sÅ skriv hvis der er ting I ikke kan forstÅ i mit indlæg.
En stor tak til dette forum og dens frivillige, der gør en stor indsats.

[img]http://am-schluter.dk/skiathos/images/ingen_url.g

www.am-schluter.dk/skiathos
Jeppe
Super element, kan jeg godt bruge - Thanks
Find piercingsmykker pÅ BodyMod.dk Shop
216 kroner doneret til PHP-Fusion Smile

http://www.bodymod.dk/
Brown
Jeg er også enig. Det er et rigtig fedt MOD, og lige én af de ting, jeg selv har prøvet og lave, dog uden held. Jeg har oplevet mange situationer på én side, jeg engang har været én webmaster det hjalp i ny og næ, ikke kunne få kontakt til ejeren, da hans Inbakke var fuld.
Det sker tit, og derfor er det også én god idé, at benytte sig af tilsvaremde MOD, som viser det, for pågældende bruger.
Rigtig godt MOD!

Noyoshi
Virker dette også til v7?

noyoshi.dk
NoOne
Der findes en udgave til v7

http://www.itfordig.dk/downloads.php?...p?cat_id=6
nederst på siden
Message panel v7
Redigeret af NoOne d. 29-11-2008 22:39
NoOne

Spring til debat: