Navigation
Supportsider
Senest Online
HenningS14:46:46
olelau 2 Dage
helmuth 4 Dage
tyson 5 Dage
zepder 6 Dage
Henrik Bendtsen 2 Uger
flj 3 Uger
orgermer 4 Uger
Didos 5 Uger
BronX 5 Uger
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 172
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
PHP-Fusion - Danmark » PHP-Fusion version 6 » Elementer v6
 Udskriv debat
Element: Fødselsdage i dag
hrakob
jep. gør jeg. takker

www.spanskbold.dk
hrakob
Har lige et sidste spørgsmål.

Under elementets indhold står dette:

openside("name");
  echo "content";
closeside();

Skal jeg så kopiere hele den kode du lagde op (alt det i det grå felt) og sætte ind nedenunder det jeg skrev ovenfor?
Eller skal jeg fjerne noget af koden? eller skal jeg fjerne det der står i forvejen?
Redigeret af Josso d. 16-06-2008 17:14

www.spanskbold.dk
Kenneth
Du skal fjerne det der står i forvejen.
[url=www.hedemarken.dk]hedemarken.dk[/url] - [url=www.familien-boldt.dk]familien-boldt.dk[/url] - [url=www.thedanes.org]thedanes.org[/url]

http://www.familien-boldt.dk/
hrakob
har et lille problem. Kan godt finde ud af at få elementet frem på min side og det. MEN, det driller de billeder den skulle vise. Der står fødselsdage og så er der et hvidt felt med rødt kryds i, altså der hvor der skulle være et billede, men det virker så ikke, og så derefter kommer bugernavnet på den der har fødselsdag.

Hvordan får jeg billederne frem? Smile Har brugt koden fra den her tråd Smile

håber i kan hjælpe

www.spanskbold.dk
Jeppe

if(!empty($data['user_avatar']))
{
$avatar="'".$data['user_name']."'";}

else
{
$avatar="";}
echo"$avatar

Den røde kode kontrollerer om brugeren har uploadet et billede, hvis ikke brugeren har det, så vises et standardbillede, i dette tilfælde ligger billedet noav.gif i mappen images på din server.

Smid evt. vedhæftede billede i din images-mappe
Jeppe tilknyttede følgende billede:billede:
noav_1.gif

Redigeret af Yxos d. 17-06-2008 13:16
Find piercingsmykker pÅ BodyMod.dk Shop
216 kroner doneret til PHP-Fusion Smile

http://www.bodymod.dk/
Yxos
Jeg synes ellers jeg havde sørget for, at der var en noav.gif til rådighed. I første indlæg i denne tråd står:

Yxos

hrakob
Hvis jeg oploader et billede så skal det ind i mappen for det tema jeg bruger ikke?

Og når det er gjort skal jeg så ændre det der noav.gif til billedfilensnavn i selve koden, og så skulle det virke?

www.spanskbold.dk
Yxos

hrakob skrev:
Hvis jeg oploader et billede så skal det ind i mappen for det tema jeg bruger ikke?

Nej !!!
Du skal lægge noav.gif her: www.spanskbold.dk/images

hrakob skrev:
Og når det er gjort skal jeg så ændre det der noav.gif til billedfilensnavn i selve koden, og så skulle det virke?

Nej !!!
Du skal KUN bruge de to grafikfiler, der nævnes i beskrivelsen af elementet. De skal begge lægges i /images folderen.

Hvis en bruger har oprettet en avatar / et billede (hvad du fx. endnu ikke har gjort for din egen profil), så er det DET billede der vises!

Hvis en bruger IKKE har tilføjet en avatar, vises standardgrafiken noav.gif. (noav = no avatar! Smart, ikke sandt!)
Yxos

hrakob
yes sir. så virker det. tak!

www.spanskbold.dk
Spring til debat: