Navigation
Supportsider
Senest Online
helmuth 1 Dag
makronen 2 Uger
gittedl 2 Uger
flj 2 Uger
ejvindh 3 Uger
afoster 3 Uger
HenningS 5 Uger
Niller 5 Uger
wholle11 Uger
Henrik Bendtsen13 Uger
Besøgende
Gæster online: 6

Brugere online: 0

Antal brugere: 182
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
 Udskriv debat
Licens spørgsmål - Forening
rudik
Hej Køre fusionister.
Jeg har været væk fra systemet nogle år, men er nu blevet administrator på min løbeklubs hjemmeside og overvejer kraftigt at sætte en side op til dem i phpfusion istedet og overtale dem til en overflytning.

Spørgsmålet er: Hvornår skal man have en licens? - Må man gerne som løbs forening køre den gratis version af phpfusion dog selvfølgelig med linket nede i bunden af siden, da jeg er klar over at man betaler lidt for at måtte fjerne det.

Grunden til at jeg er i tvivl, er jo at vi også køre et par løbs arrencementer som selvfølgelig giver en indtægt til klubben. - Går den så over og bliver direkte kommerciel.

Ps. tror dog ikke at prisen skræmmer klubben, men det er dog noget der skal arbejdes ind i talen når jeg skal overbevise dem om at det er korrekt at skifte over til en brugervenligt intuitivt system med uendelige muligheder. Pfft

Mvh. Rudi Cool
--------------------------------------------------
Min side: www.netkit.dk v. 7 -Til studerende der benytter autocad og inventor.
Min webblog: www.rudik.dk php/Html/css
Farver er med til at skabe glæde i hverdagen!

http://netkit.dk/
flj
Hej Rudi,

Du har ikke brug for en betalende licens, så længe du bevarer linket.

rudik

flj skrev:

Hej Rudi,

Du har ikke brug for en betalende licens, så længe du bevarer linket.

Vil det være et generelt svar. Hvis siden udelukkende var til arrangering af et løb fx. Den vil tjene penge hjem til klubben, er det så stadig nok blot at holde linket i bunden? Eller hvis det sågar var en direkte butik?
--------------------------------------------------
Min side: www.netkit.dk v. 7 -Til studerende der benytter autocad og inventor.
Min webblog: www.rudik.dk php/Html/css
Farver er med til at skabe glæde i hverdagen!

http://netkit.dk/
flj
php-fusion er open source. Eneste krav er, at du skal vise en copyright notice. Hvis du ikke ønsker det (altså at vise notitsen) kan du købe en kommerciel licens.

Det har ikk noget at gøre med hvad du bruger siden til eller om du tjener penge eller ej. Du kan læse mere om licens på hovedsiden.

Spring til debat: