Navigation
Supportsider
Senest Online
Henrik Bendtsen 1 Uge
helmuth 1 Uge
afoster 2 Uger
djumbo 3 Uger
flj 3 Uger
Kenneth 5 Uger
CarstenP 5 Uger
viklake 5 Uger
HopeyS 6 Uger
AlexF 6 Uger
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 179
Nyeste bruger: Michael Mogensen
Se indlæg
PHP-Fusion - Danmark » PHP-Fusion version 7 » MODs & Infusioner v7
 Udskriv debat
Habbo site
MiNoZ
Hej..

Jeg har gang i et nyt projekt, nemlig et Habbo fansite.. Det vil jeg prøve at lave i PHP-fusion, og derfor skal jeg have lavet mit design til et PHP-fusion design.. Hvordan gør jeg dette?

JonSoe

MiNoZ skrev:
Hej..

Jeg har gang i et nyt projekt, nemlig et Habbo fansite.. Det vil jeg prøve at lave i PHP-fusion, og derfor skal jeg have lavet mit design til et PHP-fusion design.. Hvordan gør jeg dette?

Hvis du er ny hvad angår PHP-Fusion, så er det nok ikke det bedste at starte med designet - designet er (for mit vedkommende) noget vanskeligere end så mange andre ting - selv ejer jeg mit ejet Habbo fansite (http://www.swich.tii.dk/) - du kan evt. begynde at udforske de forskellige filer i roden før du begynder at grave længere ind i de div. mapper.

MiNoZ
Jeg er ikke ny hvad angår PHP-fusion Smile

JonSoe

MiNoZ skrev:
Jeg er ikke ny hvad angår PHP-fusion Smile

Du kan evt. prøve at kigge lidt i de forskellige andre debatter angående design.. Wink

flj
"Designet" af en phpfusion side er defineret via det tema, der anvendes.

Du skal altså lave dig eget tema. Jeg foreslår, at du starter med at ændre i et eksisterende tema - der er nok at vælge mellem. Denne artikel forklarer mere om temaer, og er et sted at starte. Se også håndbogen, side 147.

God fornøjelse. Hvis du gør nogle erfaringer, er du mere end velkommen til at melde tilbage her, så andre kan få glæde af dem.

Spring til debat: